Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Θεωρία της Loica Νούμερο 10...'ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ..ΓΙΑΤΙ ΌΧΙ;




Άκουσα και τα παράπονα χθες βράδυ απο την κυρία Μ. Μπήκα μου λέει στο blog και τίποτα!" Πόσο καιρό έχεις να γράψεις;Τότε έγινε ένα κλικ μέσα μου και ξαφνικά ένιωσα μια ευθύνη για τον αναγνώστη μου, που με πιστεύει και με παρακολουθεί. Ένιωσα πως τον προδίδω την στιγμή που σηκώνεται το πρωί και πίνει τον καφέ του και δεν έχω τίποτα να του προσφέρω. Ούτε μία θεωρία.

Θα ματαιωθεί λοιπόν ο αναγνώστης και μια, δυο, τρεις θα με αντικαταστήσει με κάτι άλλο και η Loica δε θα έχει πλέον θέση στα bookmarks. Eξάλλου βρώμισε ο τόπος από θεωρίες, blogs  και σελίδες επί παντός επιστητού....Εσένα θα περιμένουμε κυρία Loica;
Έτσι λοιπόν βάλθηκα να κλείσω στόματα και να αποδείξω στην κυρία Μ. ότι ο έρωτας είναι δημιουργικός!Για την ακριβεία πιστεύω πως τα πάντα είναι δημιουργία αρκεί να τα εκλαμβάνεις με αυτόν τον τρόπο...και η μαγεία, οι επιλογές και η φαντασία απεριόριστες..

Ο έρωτας είναι ένα συγχεχυμένο συναίσθημα. Προτιμώ να μην αναλωθώ σε αναλύσεις...μικρή σημασία έχει το τί, το πώς και το γιατί..Σίγουρα για λίγο καιρό θυμίζεις κάτι σαν ΖΟΜΒΙΕ..δεν τρώς, δεν κοιμάσαι και όλο αύτο σου απορροφάει ενέργεια.Αλλά με ένα μαγικό τρόπο σου την επιστρέφει κιόλας.Σου θυμίζει πως είναι να χάνεσαι με όλη σου την ένταση σε μια στιγμή. Αυτό το θεωρώ υπέρτατη δημιουργία.


Η τάση να θεωρούμε τον έρωτα μη δημιουργικό ,γεγονός που μας κάνει να φοβόμαστε να ερωτευτούμε είναι μία από τις πολλές πλύσεις εγκεφάλου του σύγχρονου συστήματος (η επιστροφή της Loica /παπαρήγα version..). Μην ερώτευεσαι σου λεει ο άλλος γιατί δε θα σαι δημιουργικός!Σε απλή μετάφραση...ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ!


Ο έρωτας είναι επαναστατικός από τη φύση του. Αρνείται την υπακοή σε κανόνες, προγράμματα, ωράρια. NO MONEY, NO TIME. JUST FEELINGS. 
Μα τα FEELINGS δε θα σε ταϊσουνε γλυκιά μου!
Χέσε μας κύριε Κapital! εγώ θέλω να ερωτευτώ και να μυρίζουνε όλα γύρω μου, όλα να είναι μουσική, ξεγνοιασιά και γέλια. Να ξαπλώνω στο γρασίδι και να κοιτάω με τις ώρεςτον ουρανό σα να μην υπάρχει τίποτα άσχημο και αρνητικό. Και ερωτώ. Τι πιο δημιουργικό;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου